Plan pracy Szkoły Podstawowej im. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego
w Bujnach
na rok szkolny 2024/2025
Roczny plan pracy wychowawczo-dydaktycznej szkoły zatwierdzony
Uchwałą Rady Pedagogicznej 29.08.2024r.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t. j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1943 ze zm.),
- Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r. poz. 59 ze zm.),
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 stycznia 2017 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz.U. z 2017r. poz. 170 ze zm.),
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz.U. z 2014 r. poz. 1170 ze zm.),
- Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta nauczyciela (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1189 ze zm.),
- Statut Szkoły Podstawowej Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego w Bujnach
- Program wychowawczo - profilaktyczny Podstawowej Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego w Bujnach
Plan opracowany został w oparciu o:
- Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa na rok szkolny 2024//2025. Podstawowymi kierunkami polityki oświatowej są:
- Edukacja prozdrowotna w szkole - kształtowanie zachowań służących zdrowiu, rozwijanie sprawności fizycznej i nawyku aktywności ruchowej, nauka udzielania pierwszej pomocy.
- Szkoła miejscem edukacji obywatelskiej, kształtowania postaw społecznych i patriotycznych, odpowiedzialności za region i ojczyznę. Edukacja dla bezpieczeństwa i proobronna.
- Wspieranie dobrostanu dzieci i młodzieży, ich zdrowia psychicznego. Rozwijanie u uczniów i wychowanków empatii i wrażliwości na potrzeby innych. Podnoszenie jakości edukacji włączającej i umiejętności pracy z zespołem zróżnicowanym.
- Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się w sieci oraz krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie. Poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli narzędzi i materiałów dostępnych w sieci, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji, korzystanie z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej.
- Kształtowanie myślenia analitycznego poprzez interdyscyplinarne podejście do nauczania przedmiotów przyrodniczych i ścisłych oraz poprzez pogłębianie umiejętności matematycznych w kształceniu ogólnym.
- Wspieranie rozwoju umiejętności zawodowych oraz umiejętności uczenia się przez całe życie poprzez wzmocnienie współpracy szkół i placówek z pracodawcami oraz z instytucjami regionalnymi.
- Praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym, w tym w zakresie nauczania języka polskiego jako języka obcego.
Zadania z zakresu nadzoru pedagogicznego dla kuratorów oświaty w zakresie kontroli:
- w ośrodkach rewalidacyjno - wychowawczych:
- Zgodność z przepisami prawa oświatowego realizacji obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego, obowiązku szkolnego i obowiązku nauki przez dzieci i młodzież z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim posiadających orzeczenie o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych oraz dzieci i młodzież z niepełnosprawnościami sprzężonymi, z których jedną z niepełnosprawności jest niepełnosprawność intelektualna, posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego;
- w przedszkolach specjalnych, szkołach podstawowych specjalnych oraz szkołach ponadpodstawowych specjalnych zorganizowanych w podmiotach leczniczych:
- Zgodność z przepisami prawa oświatowego organizacji kształcenia oraz warunków i form realizowania specjalnych działań opiekuńczo - wychowawczych;
- w szkołach podstawowych:
- Zgodność z przepisami prawa oświatowego organizacji doradztwa zawodowego;
- w branżowych centrach umiejętności:
- Zgodność z przepisami prawa oświatowego funkcjonowania branżowych centrów umiejętności;
- w publicznych szkołach podstawowych ogólnodostępnych:
- Sprawowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora oraz realizacja zadań w zakresie doskonalenia zawodowego nauczycieli w szkołach uzyskujących najniższe wyniki z egzaminu ósmoklasisty.
- Plan nadzoru pedagogicznego Łódzkiego Kuratora Oświaty na rok szkolny 2024/2025.
- Wnioski sformułowane na posiedzeniu rady pedagogicznej podsumowującym rok szkolny 2024/2025:
Główne zadania dydaktyczne i wychowawczo-opiekuńcze na rok szkolny 2024/2025
Spis treści zawartych w planie
- Plan pracy w głównych obszarach działalności szkoły.
- Kalendarium szkolne.
- Harmonogram uroczystości szkolnych.
- Harmonogram posiedzeń rady pedagogicznej.
- Harmonogram posiedzeń rady rodziców.
- Przydział godzin
- Przydział czynności dodatkowych,
- Plan pracy w głównych obszarach działalności szkoły
Zarządzanie i organizacja
Zadania |
Osoba odpowiedzialna |
Termin realizacji |
Przydział obowiązków służbowych wszystkim pracownikom |
dyrektor szkoły |
do 8.09.2024r. |
Opracowanie rocznego planu pracy szkoły |
rada pedagogiczna |
do 8.09.2024r. |
Opracowanie programu profilaktyczno‑wychowawczego szkoły |
rada pedagogiczna |
do 12.09.2024r. |
Wprowadzenie zmian w dokumentach szkolnych i dostosowanie ich do zmian prawa oświatowego: statut, regulaminy, procedury |
dyrektor szkoły, lider zespołu ds. zmian w statucie szkoły |
cały rok |
Opracowanie wewnątrzszkolnego planu doskonalenia zawodowego |
dyrektor szkoły, lider WDN |
do 30.09.2024r. |
Opracowanie planu nadzoru pedagogicznego |
dyrektor szkoły |
do 12.09.2024r. |
Umożliwienie nauczycielem zdobywania kolejnych stopni awansu zawodowego |
dyrektor szkoły, opiekunowie staży |
cały rok |
Pełnienie nadzoru pedagogicznego |
dyrektor szkoły |
cały rok |
Opracowanie arkusza organizacji pracy szkoły |
dyrektor szkoły |
do końca marca |
Promocja szkoły w środowisku lokalnym |
wszyscy nauczyciele |
cały rok |
Przeprowadzenie rekrutacji uczniów do klas pierwszych |
dyrektor szkoły |
marzec– sierpień |
Nauczanie
Zadania |
Osoba odpowiedzialna |
Termin realizacji |
Realizacja podstawy programowej |
wszyscy nauczyciele |
cały rok szkolny |
Organizacja pracy zespołów |
przewodniczący zespołów |
do 15.09.2024r. |
Współpraca z pedagogiem szkoły, poradniami psychologiczno-pedagogicznymi i rodzicami w celu rozpoznania indywidualnych potrzeb i możliwości uczniów |
wszyscy nauczyciele, pedagog szkolny - lider zespołu ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej |
cały rok szkolny |
Odkrywanie i rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów przez indywidualizowanie stawianych im zadań oraz przygotowanie do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i pozaszkolnych |
wszyscy nauczyciele |
cały rok szkolny |
Organizacja konkursów szkolnych i pozaszkolnych |
wszyscy nauczyciele |
cały rok szkolny |
Praca z uczniami mającymi trudności w nauce |
wszyscy nauczyciele |
cały rok szkolny |
Wypracowywanie systemów motywujących uczniów do nauki |
wszyscy nauczyciele |
cały rok szkolny |
Badanie wyników nauczania |
dyrektor szkoły, nauczyciele |
według planu nadzoru |
Analiza wyników nauczania |
wszyscy nauczyciele |
cały rok szkolny |
Kształcenie u uczniów poczucia odpowiedzialności za uzyskane oceny |
wszyscy nauczyciele |
cały rok szkolny |
Kontrola właściwego i systematycznego oceniania uczniów przez nauczycieli |
dyrektor szkoły |
raz w miesiącu |
Obserwacje lekcji |
dyrektor szkoły |
według harmonogramu |
Wychowanie
Zadania |
Osoba odpowiedzialna |
Termin realizacji |
Integracja zespołów klasowych |
wychowawcy klas |
wrzesień |
Realizowanie programu profilaktyczno - wychowawczego szkoły |
wszyscy nauczyciele |
cały rok |
Diagnozowanie i monitorowanie zachowań uczniów |
wszyscy nauczyciele |
cały rok |
Organizacja uroczystości i imprez kulturalnych, artystycznych oraz wycieczek |
wszyscy nauczyciele |
cały rok |
Współpraca wychowawców z rodzicami dzieci oraz z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi |
wychowawcy klas |
cały rok |
Doskonalenie pracy samorządu uczniowskiego |
opiekun samorządu |
cały rok |
Propagowanie zdrowych nawyków żywieniowych oraz zachęcanie uczniów do aktywnego spędzania wolnego czasu |
wychowawcy klas |
cały rok |
Edukacja czytelnicza |
nauczyciel bibliotekarz |
cały rok |
Angażowanie rodziców w życie klasy i szkoły |
wychowawcy klas dyrektor |
cały rok |
Zadania opiekuńcze
Zadania |
Osoba odpowiedzialna |
Termin realizacji |
Organizacja opieki pedagogicznej |
Wszyscy nauczyciele |
cały rok |
Zapewnienie pomocy psychologiczno‑pedagogicznej |
Dyrektor, nauczyciele, pedagog szkolny |
cały rok |
Objęcie opieką świetlicy wszystkich dzieci potrzebujących takiej opieki |
Wychowawcy klas, opiekunowie świetlicy |
cały rok |
Organizacja opieki wychowawczej uczniom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej |
Wychowawcy klas |
cały rok |
Zapewnienie obiadów w szkole |
Wychowawcy klas |
cały rok |
- Kalendarz roku szkolnego 2024/2025
Termin
|
Zadanie
|
29 sierpnia 2024r. |
Posiedzenie RP, przedstawienie Planu Pracy Szkoły |
2 września 2024r. |
Inauguracja roku szkolnego 2024//2025 |
11 września 2024r. |
Zebranie RP - zaopiniowanie programu profilaktyczno - wychowawczego, przedstawienie Planu Nadzoru Pedagogicznego |
12 września 2024r. |
Zebranie z rodzicami, spotkanie Dyrektora Szkoły z przedstawicielami Rady Rodziców, przyjęcie założeń do Planu Pracy Szkoły, zaopiniowanie programu profilaktyczno - wychowawczego |
30 września 2024r. |
Klasowe obchody Dnia Chłopaka |
4 października 2024r. |
Zebranie RP – zaopiniowanie nagród dyrektora, wewnątrzszkolny system doskonalenia nauczycieli lider WODN |
11 października 2024r. |
Uroczystości związane z Dniem Edukacji Narodowej |
16 października 2024r. |
Dzień Papieski - wystawka |
31 października 2024r. |
Uczczenie pamięci zmarłych – złożenie kwiatów i zapalenie zniczy na pomnikach |
8 listopada 2024r. |
Szkolne obchody Narodowego Święta Niepodległości |
26 listopada 2024r. |
Zebranie RP |
27 listopada 2024r. |
Zebrania z rodzicami. |
listopad |
Próbny egzamin ósmoklasisty |
6 grudnia 2024r. |
Mikołajki – imprezy klasowe |
20 grudnia 2024r. |
Jasełka szkolne i wigilie klasowe |
23.12.2024r. – 31.12.2024r. |
Zimowa przerwa świąteczna |
17 stycznia 2025r. |
Pisemne poinformowanie rodziców o przewidywanych ocenach niedostatecznych w wyniku klasyfikacji śródrocznej |
Styczeń 2025r. |
Próbny egzamin ósmoklasisty |
31.01.2025r. |
Pisemne poinformowanie rodziców o przewidywanych ocenach w wyniku klasyfikacji śródrocznej |
11 luty 2025r. |
Posiedzenie RP – podsumowanie pracy w I półroczu |
12 luty 2025r. |
Zebranie z rodzicami |
17.02.2025r. – 02.03.2025r. |
Ferie zimowe |
7 marca 2024r. |
Uroczystości klasowe związane z Dniem Kobiet |
Marzec |
Próbny egzamin ósmoklasisty |
Kwiecień |
Rekolekcje Wielkopostne |
17.04.2025r. - 22 .04. 2025r. |
Wiosenna przerwa świąteczna |
kwiecień 2025r. |
Spotkanie wychowawcy oddziału przedszkolnego i wychowawcy przeszłej klasy I z rodzicami i uczniami tychże klas |
Kwiecień 2025r. |
Pasowanie na czytelnika |
24.04. 2025r. |
Posiedzenie RP – śródokresowa analiza wyników nauczania i zachowania uczniów |
25.04.2025r. |
Zebrania z rodzicami |
30 kwietnia 2025r. |
Szkolne obchody Święta Konstytucji 3 Maja |
13,14,15 maja 2025r. |
Egzamin ósmoklasisty |
23 maja 2025r. |
Pisemne poinformowanie rodziców o przewidywanych ocenach niedostatecznych w wyniku klasyfikacji rocznej |
26 maja 2025r. |
Klasowe uroczystości związane z Dniem Matki |
27 maja 2025r. |
Pisemne poinformowanie uczniów i rodziców o przewidywanych ocenach w wyniku klasyfikacji rocznej |
1 czerwca 2025r. |
Uroczystości związane z Dniem Dziecka |
8 czerwca 2025r. |
Pisemne poinformowanie uczniów i rodziców o przewidywanych ocenach w wyniku klasyfikacji rocznej |
17 czerwca 2025r. |
Posiedzenie klasyfikacyjne Rady Pedagogicznej |
27 czerwca 2025r. |
Uroczyste zakończenie roku szkolnego |
30 czerwca 2025r. |
Posiedzenie RP – podsumowanie pracy w roku szkolnym 2024//2025 |
Dni ustawowo wolne od pracy:
- Wszystkich Świętych – 1 listopada 2024r., (piątek)
- Narodowe Święto Niepodległości – 11 listopada 2024r.,( poniedziałek)
- Boże Narodzenie – 25–26 grudnia 2024r.,(środa, czwartek)
- Nowy Rok – 1 stycznia 2025r.,(środa)
- Święto Trzech Króli – 6 stycznia 2025r.,( poniedziałek)
- Święta Wielkanocne – 20 -21 kwietnia 2025r.,
- Święto Pracy – 1 maja 2024r.(czwartek)
- Święto Konstytucji 3 Maja – 3 maja 2024r.(piątek)
- Boże Ciało – 19 czerwca 2025r.
Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych
- 14 października 2024r.
- 02 - 03 stycznia 2025r.
- 3 dni egzamin ósmoklasisty 2025r. - 13,14,15 maja 2025r.
- 02 maja 2025r
- 20 czerwca 2025r.
- Harmonogram uroczystości szkolnych
Temat uroczystości i imprezy |
Termin |
Osoby odpowiedzialne |
Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego |
02.09.2024r. |
Radosław Helman |
Ślubowanie klasy pierwszej |
11.10. 2024r. |
Monika Popiel |
Uroczystości związane z Dniem Edukacji Narodowej |
11.10.2024r. |
Samorząd Szkolny pod kierunkiem opiekunów: |
Akademia z okazji Narodowego Święta Niepodległości |
08.11.2024r. |
Anita Szczepanik |
Mikołajki |
06.12.2024r. |
Wychowawcy |
Jasełka szkolne |
20.12.2024r. |
Anita Szczepanik |
Wigilie klasowe |
20.12.2025r. |
wychowawcy |
Uroczystości klasowe związane z Dniem Kobiet |
07.03.2025r. |
wszyscy wychowawcy |
Święto 3-go Maja - akademia |
30.04.2025r. |
Agnieszka Warszada |
Klasowe uroczystości związane z Dniem Matki |
26.05.2025r. |
wychowawcy |
Dzień Dziecka |
01.06.2025r. |
wychowawcy |
Dzień Patrona Szkoły |
18.06.2025r. |
Dorota Nowak |
Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2024/2025 |
27.06.2025r. |
Jolanta Banaszczyk |
Oprawa muzyczna wszystkich uroczystości szkolnych – Ilona Pluta
Oprawa plastyczna – D. Nowak, M.Misztela, A.Amrozik
- Harmonogram posiedzeń Rady Pedagogicznej
Data |
Tematyka |
29.08.2024r. |
1. Kalendarz roku szkolnego Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2024/2025 |
11.09.2024r. |
1. Przedstawienie planów pracy wychowawcy, organizacji, komisji, zespołów zadaniowych, świetlicy, biblioteki, lidera WDN |
04.10.2024r. |
1. Zaopiniowanie nagród dyrektora szkoły. |
26.11.2024r. |
1. Analiza wyników nauczania i zachowania uczniów. |
11.02.2025r. |
1. Klasyfikacja uczniów za I śródrocze - zatwierdzenie wyników klasyfikacji - uzasadnienie ocen niedostatecznych, celujących oraz ocen wzorowych i nieodpowiednich z zachowania. |
30.03.2025r. |
1. Projekt organizacyjny na rok szkolny 2025/2026 |
25.04.2025r. |
1. Śródokresowa analiza wyników w nauce i zachowaniu uczniów |
23.05.2025r. |
1. Przedstawienie uczniów zagrożonych ocenami niedostatecznymi oraz oceną naganną i nieodpowiednią z zachowania |
08.06.2025r. |
1. Omówienie przewidywanych ocen końcoworocznych uczniów |
17.06.2025r. |
1. Klasyfikacja i promocja uczniów za rok szkolny 2024/2025 - uzasadnienie ocen niedostatecznych, celujących. |
30.06.2025r.
|
Posiedzenie RP – podsumowanie pracy w roku szkolnym 2024/2025 1. Analiza realizacji wniosków rady pedagogicznej w roku szkolnym 2024/2025. |
- Harmonogram posiedzeń Rady Rodziców
I półrocze
Lp. |
Wyszczególnienie spotkań RR |
Termin |
1. |
Ukonstytuowanie się RR na roku szkolnym 2024/2025. |
12.09.2024r. |
2. |
Podsumowanie pracy RR w I półroczu roku szkolnego 2024/2025. |
styczeń 2025r. |
II półrocze
3. |
Podsumowanie pracy RR w roku szkolnym 2024/2025. |
czerwiec 2025r. |
- Przydział czynności dodatkowych
- zespoły nauczycieli
Rodzaje zespołu
|
Liderzy zespołów |
Członkowie zespołów |
Zespół nauczycieli kl. I - III i oddz. przedszkolnego |
Lider – Monika Popiel |
nauczyciele prowadzący zajęcia w tych klasach |
Zespół wychowawczy wychowawców klas IV-VIII |
Liderzy – Izabela Styś Monika Misztela |
nauczyciele wychowawcy klas IV-VIII |
Zespół nauczycieli przedmiotów humanistycznych klas IV-VIII |
Lider – Krystyna Dziemdziora |
nauczyciele przedmiotów humanistycznych |
Zespół nauczycieli przedmiotów matematyczno - przyrodniczych klas IV-VIII |
Lider – Jolanta Banaszczyk |
nauczyciele przedmiotów matematyczno - przyrodniczych |
Zespół ds. pomocy psychologiczno - pedagogicznej |
Izabela Styś |
wychowawcy klas, specjaliści |
Zespół do spraw promocji szkoły |
Lider – A.Warszada |
wszyscy nauczyciele |
Zespół do spraw WDN |
Lider –Elżbieta Przybył |
wszyscy nauczyciele |
Zespół do spraw programu poprawy efektywności kształcenia |
Lider – Grażyna Makulec |
wszyscy nauczyciele |
Zespół do spraw statutu szkoły |
Lider – Elżbieta Przybył |
wszyscy nauczyciele |
Zespół do spraw wyposażenia uczniów w podręczniki szkolne |
Lider – Krystyna Dziemdziora |
wychowawcy klas |
Zespół do spraw opracowania i koordynowania programu profilaktyczno -wychowawczego |
Lider – Agnieszka Warszada |
wszyscy nauczyciele |
Zespół do spraw aktualizacji Koncepcji Pracy Szkoły |
Lider – B. Bajerowska |
wszyscy nauczyciele |
- czynności dodatkowe
Rodzaj czynności |
Odpowiedzialni |
Przew. Komisji Socjalnej |
Anita Szczepanik |
Redagowanie protokołów posiedzeń RP |
Monika Popiel |
Strona internetowa szkoły |
Monika Misztela, Magdalena Dzitkowska |
Fotografowanie uroczystości |
Monika Popiel |
Prowadzenie uroczystości |
Radosław Helman |
Dekoracja – korytarz - I piętro |
Dorota Nowak |
Dekoracja – korytarz - parter |
Monika Misztela |
Nagłośnienie sali podczas urocz. szkolnych |
Radosław Helman, Ilona Pluta |
Społeczny Inspektor Pracy |
Monika Popiel |
BHP |
Agnieszka Warszada |
Wyposażenie uczniów w podręczniki szkolne |
Krystyna Dziemdziora |
- Organizacje szkolne
Rodzaj organizacji |
Odpowiedzialni |
Samorząd Uczniowski |
Agnieszka Warszada, Radosław Helman, Anna Amrozik |
PCK |
Maria Koczyńska |
SKS |
Agnieszka Warszada |
- Koordynacja testów wiadomości i umiejętności
Lp. |
Klasa |
Forma |
Odpowiedzialni |
Termin |
1. |
0 -VII |
zapis wniosków wynikających z pracy w roku szkolnym 2023/2024 |
Grażyna Makulec |
13.09.2024r. |
2. |
„0” |
diagnoza wstępna |
wychowawca oddziału „0” |
30.10.2024r. |
3. |
I |
diagnoza wstępna |
wychowawca klasy I |
30.10.2024r. |
4. |
IV |
diagnoza wstępna |
wychowawca klasy IV |
30.10.2024r. |
5. |
I -VIII |
przedstawienie przez liderów zespołów klas I-III i IV-VII wyników i analiz wynikających z diagnoz i sprawdzianów i przedstawienie wyników dyrektorowi szkoły |
Krystyna Dziemdziora |
24.11.2024r. |
6. |
„0” |
diagnoza końcowa |
wychowawca oddziału „0” |
maj/czerwiec 2025r. |
7. |
I |
test po klasie I |
wychowawca klasy I |
maj/czerwiec 2025r. |
8. |
II |
test po klasie II |
wychowawca klasy II |
maj/czerwiec 2025r. |
9. |
III |
test po klasie III |
wychowawca klas III |
maj/czerwiec 2025r. |
10. |
IV |
diagnoza końcowa |
wychowawca klas IV |
maj/czerwiec 2025r. |
11. |
VII |
egzamin próbny |
wychowawca klas VII |
maj/czerwiec 2025r. |
12. |
VIII |
Egzamin próbny |
nauczyciele matematyki, j. polskiego i j.angielskiego |
listopad 2024r. |
13. |
0 -VIII |
przedstawienie przez liderów zespołowi nauczycieli uczących w klasach 0-III i IV-VIII analiz sprawdzianów, diagnoz oraz efektów realizacji zadań programu poprawy efektywności kształcenia, ustalenie wniosków i rekomendacji do pracy na rok szkolny 2025/2026 i przekazanie ich zespołowi do spraw programu poprawy efektów kształcenia |
Ilona Pluta |
30.06.2025r. |
14. |
opracowanie efektów pracy wynikających z realizacji zadań w ramach programu poprawy efektywności kształcenia przedstawienie ich wraz z wnioskami i rekomendacjami do pracy w roku szkolnym 2025/2026 na posiedzeniu RP |
Zespół do spraw programu poprawy efektywności kształcenia |
30.06.2025r. |